اخبار

نکات مهم درباره فیلم pvc شرینک

نکات مهم درباره فیلم pvc شرینک

استفاده از  فیلم pvc شرینک آسان است، به طوری که با استفاده از دستگاه شرینک پک اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می توانید انواع مختلف محصولات را در کمترین زمان بسته بندی کنید. برای بسته بندی با  فیلم pvc شرینک شما به نیروی کمتری نیاز دارید. علاوه بر این، استفاده از این فیلم، باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

 

آیا فیلم pvc شرینک برای بسته بندی محصولات مناسب است؟

فیلم pvc شرینک همانطور که می دانید یک فیلم مبتنی بر پلی اتیلن قابل کشش است که برای محافظت از کالا ها استفاده می شود. به این ترتیب با کمک این مواد، پایداری و محافظت خوبی = برای انواع محصولات ایجاد می شود.

فیلم pvc شرینک از ارزش بسته های مواد غذایی یا محصولات صنعتی شما محافظت می کند، آنها در طرح های مختلف موجود هستند و کاملاً با استانداردهای بین المللی بسته بندی مطابقت دارند. فیلم های پی وی سی به عنوان بسته بندی محافظ، منعطف و چند لایه تقریباً در دنیا بی رقیب هستند.

آنها ترکیبی از نوآوری هستند و می توانند در برابر سوراخ شدن، کشش، نور آفتاب و غیره مقاوم باشند. فیلم های شرینگ ۱۰۰ درصد از pvc ساخته شده و با استفاده از مواد اولیه و در تاسیسات فوق مدرن و در یک فرایند کاملا بهداشتی تولید می شوند.

 

مزایای فیلم pvc شرینک در یک نگاه:

  • استحکام بسیار بالا برای ایمنی مطلوب در حمل و نقل
  • انعطاف پذیری بالا و خواص چسبندگی عالی
  • مقاومت بالا در برابر پارگی و سوراخ شدن
  • نمای بیرونی آنها کاملاً صافو مناسب برای بارگیری بدون دردسر
  • کاهش مصرف فیلم بسته بندی و هزینه های دفع آن
  • تضمین کیفیت از طریق بررسی های منظم توسط آزمایشگاه
  • سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت بودن آن ها
  • ارزان قیمت و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر مواد بسته بندی
  • در دسترس بودن و قابلیت سفارش اینترنتی
  • تنوع زیاد در رنگ، طرح و ابعاد و اندازه
  • قابلیت چاپ متن و تصویر
  • تولید به صورت مات و شفاف
  • قابل استفاده برای محصولات غذایی، دارویی، کشاورزی و صنعتی
فیلم پی وی سی شیرینگ

فیلم پی وی سی شیرینگ

 

آیا به دنبال راه حل های بسته بندی ویژه برای کاربردهای صنعتی هستید؟

فیلم pvc شرینک ایده آل ترین و ارزان ترین گزینه برای بسته بندی محصولات صنعتی و یا مواد غذایی و کشاورزی است. همه فیلم های کششی شرینک در برابر سوراخ شدن و پاره شدن مقاومت بسیار خوبی دارند. آنها سازگار با محیط زیست هستند و بازیافت آنها آسان است زیرا ۱۰۰٪ از پی وی سی بدون افزودن پلی ایزوبوتیلن (PIB) تشکیل شده اند.

مجموعه نادی پلاستیک، فیلم pvc شرینک را در مدل های مختلف تولید و برای صنایع مختلف با قیمت ارزان ارائه می دهد. فیلم های تولیدی ما با ضخامت های مختلف ارائه می شوند و شما می توانید متناسب با نوع محصول ضخامت فیلم را برای خود انتخاب کنید: ما نه تنها فیلم پی وی سی شرینک با ضخامت ۲۳ میکرومتر را به مشتریان خود ارائه می دهیم، بلکه فیلم های بسیار نازک یا بسیار ضخیم را نیز با ضخامت بین ۸ میکرومتر تا ۳۵ میکرومتر به فروش می رسانیم.

 

چگونه یک فیلم کششی خوب انتخاب کنیم؟

به نظر می رسد هیچ کاری ساده تر از رفتن به نزدیکترین فروشگاه و خرید یک فیلم بسته بندی نیست. اگر می خواهید از آن برای بسته بندی وسایل خود و برای محافظت از آنها در برابر آسیب هنگام برداشتن یا بسته بندی محصولات صنعتی و ظروف غذا استفاده کنید، باید نوع فیلم بسته بندی را با دقت بیشتری انتخاب کنید. نکته مهم این است که امروزه گزینه های زیادی در دسترس است. انتخاب اشتباه ممکن است تأثیرات مخربی داشته باشد. این امکان وجود دارد که نه محصولات شما  تنها حفاظت نشوند بلکه ممکن است به اموال شما نیز آسیب برسد.

اگر در انتخاب فیلم بسته بندی مواد مهارت ندارید، هنگام انتخاب فیلم pvc شرینک یا سایر محصولات مشابه باید به نکات زیر توجه کنید.

انواع فیلم شرینک:

اولین چیزی که باید درک کنید این است که هنگام تولید یک فیلم بسته بندی از چه موادی استفاده می شود. محبوب ترین ماده پلی اتیلن خطی کم چگالی و pvc است. به لطف بازیابی های صورت گرفته، این ماده کاملاً مناسب برای پوشش محصولات صنعتی و گاهی مواقع  مواد غذایی است.

فیلم شرینگ pvc

فیلم شرینگ pvc

 

می توان گفت، فیلم های بسته بندی در انواع مدل ها تولید می شوند که مهمترین آنها عبارتند از:

فیلم pvc شرینک یک انتخاب عالی برای مصارف غذایی و صنعتی است. می توانید محصولات خود را در آن بپوشانید. مهمترین نکته این است که پاره شدن آنها سخت اتفاق می افتد. مزیت اصلی آن وضوح مطلق بصری است. علاوه بر این، می توانید بدون ترس از ایجاد سر و صدای زیاد با آن ها کار کنید. این محصول تقریبا هیچ سر و صدایی در هنگام باز شدن یا پیچیدن ایجاد نمی کند.

نمونه های جدید فیلم pvc شرینک دارای قدرت نگهداری خوب است. این نوع مواد کاملاً اقتصادی هستند و برای بسته بندی تعداد بیشتری از اقلام مناسب می باشند. تولیدکنندگان استفاده از این نوع فیلم شرینک را ترجیح می دهند زیرا مقاومت خوبی در برابر پاره شدن و سوراخ شدن دارد.

استفاده از  فیلم pvc شرینک آسان است، به طوری که با استفاده از دستگاه شرینک پک اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک می توانید انواع مختلف محصولات را در کمترین زمان بسته بندی کنید. برای بسته بندی با  فیلم pvc شرینک شما به نیروی کمتری نیاز دارید. علاوه بر این، استفاده از این فیلم، باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

این نوع فیلم بسته بندی مورد علاقه باغبان و کشاورزان نیز است؛ زیرا مواد استفاده شده برای تولید آنها سازگار با محیط زیست است.

فیلم های کششی پی وی سی در رنگ های مختلفی وجود دارد و ممکن است ضخامت های متفاوتی نیز داشته باشند.

UVI یا مهار کننده ماوراء بنفش بهترین انتخاب برای استفاده در فضای باز است. چنین نمونه هایی به دلیل این که در برابر اشعه بنفش UVI قدرت و یکپارچگی بالایی دارند، می توانند از محصولات شما به خوبی محافظت کنند.

محصول VCI برای بسته بندی اقلام فلزی گزینه مناسبی است. این مواد بسته بندی قطعات فلزی را از خوردگی محافظت می کند. به عنوان یک قاعده کلی این مواد، از رزین با کیفیت بالا ساخته می شود و از ۳ لایه تشکیل شده است. قدرت این نوع فیلم در مقایسه با دیگر مدل ها بیشتر است و می تواند برای کارهای سخت و دشوار از  آنها استفاده شود.

نمونه هایی از فیلم pvc شرینک وجود دارد که دارای حفره های ویژه ای برای تهویه هستند. برای مسائل کشاورزی و پزشکی، بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. شما می توانید از بین انواع مختلف فیلم شرینک بهترین گزینه را برای صنعت خود انتخاب نمایید.

پی وی سی شرینک

پی وی سی شرینک

 

چند نکته مهم درباره انتخاب فیلم شرینک

فیلم شرینک در رنگ های مختلف موجود است. فیلم شرینک شفاف؛ بیشترین استفاده را در صنایع مختلف دارد. اما فیلم شرینک رنگی برای برخی از کاربردها ترجیح داده می شود. به عنوان مثال، ما یک فیلم شرینک سفید تولید می کنیم که در برابر تابش خورشید مقاوم است. آنها ایده آل برای محصولات ذخیره شده در خارج هستند. وقتی می خواهید از محتویات محصول خود محافظت کنید، فیلم شرینک مشکی بهترین راه حل است. به عنوان مثال وقتی می خواهید داخل بسته بندی دیده نشود.

همانطور که می بینید، انتخاب مناسب ترین فیلم pvc شرینک به عوامل زیادی وابسته است. از آنجا که بازار به طور مداوم در حال توسعه است و گزینه های بیشتری نیز وجود دارد، قابل درک است که هنگام انتخاب فیلم شرینک مناسب، دیگر نتوانید روی همه مدل ها تمرکز کنید. می توان گفت انتخاب و خرید فیلم شرینک یک فرآیند پیچیده است که در آن قیمت، کیفیت، ابعاد و اندازه و میزان مقاومت نقش مهمی دارد؛ بنابراین حتماً مدلی را انتخاب کنید که بتواند به خوبی نیاز شما را برآورده سازد و از محصولات شما به خوبی محافظت کند.

اگر به دنبال خرید فیلم پی وی سی شرینک با کیفیت و ارزان قیمت هستید، توصیه می کنم از مجموعه نادی پلاستیک دیدن کنید. این مجموعه بهترین مکان برای خرید انواع مختلف فیلم شرینک از نوع پی وی سی و غیره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *