مقاله

نکات موثر در بسته بندی با شیرینگ

بسته بندی با شیرینگ

بسته بندی شرینک یک فرآیند آسان است که فقط به دو چیز نیاز دارد: نوع مناسب پوشش پلاستیکی و گرما. بسته بندی کوچک یک فیلم پلاستیکی است که می توانید آن را دور هر جسمی، صرف نظر از اندازه یا شکل، بپیچید. سپس حرارت به سطح اعمال می شود که باعث جمع شدن پلاستیک می شود. همانطور که منقبض می شود، با شکل جسم شما مطابقت دارد و آن را مهر و موم می کند. شما می توانید تقریباً هر چیزی را که دارید ضد آب، ضد آب و هوا و ضد دستکاری کنید. از آنجایی که هیچ محدودیتی در اندازه برای کوچک کردن اقلام وجود ندارد، اکنون راهی برای محافظت از حجیم ترین اقلام دارید. به عنوان یک امتیاز اضافی، پلاستیک بسته بندی کوچک قابل بازیافت است. وقتی کارتان تمام شد، می‌توانید آن را با کیسه‌های پلاستیکی دیگر بیندازید تا بازیافت شوند و برای استفاده‌های بعدی دوباره آنها را بسازند.

مزایای استفاده از شرینگ

بسته بندی شرینک کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد زیرا استفاده از آن آسان است و طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهد.

  • ●         حفاظت را تضمین می کند.
  • از دستکاری جلوگیری خواهد شد.
  • بسته بندی شرینک یک گزینه مقرون به صرفه است.
  • برای به حداکثر رساندن فضا طراحی شده است.
  • به برند سازی کمک می‌کند.
  • به افزایش طول عمر کالاهای فاسد شدنی کمک می‌کند.
  • راحتی را فراهم میکند.

از آنجایی که برای بسته بندی با شیرینگ به دستگاه بسته بندی شیرینگ پک نیاز دارید، باید نکات و عواملی که در این گونه بسته بندی مهم هستند را مورد توجه قرار دهید تا هزینه خود را هدر ندهید و به نتیجه دلخواه برسید. ما در نادی پلاستیک نکاتی را برای شما بررسی می‌کنیم تا با استفاده از دستگاه شیرینگ و نایلون شیرینگ، بسته بندی با کیفیت و مجذوبی ارائه دهید.

نکات موثر در بسته بندی با شرینک

برای استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ، باید اصولی که باعث کیفیت و زیبایی بسته بندی شما می‌شود را رعایت کنید. از نکات موثر در بسته بندی با شیرینگ، جنس نایلون، تیغه دوخت شیرینگ، تنظیمات صحیح دستگاه شیرینگ و خنک کاری انتهایی آن است.

جنس نایلون شیرینگ در بسته بندی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یک نایلون مناسب برای بسته بندی شیرینگ باید دارای خواص فشردگی باشد، ضخامت نایلون باید توانایی حفاظت از محصول بسته بندی شده را داشته باشد، از لحاظ استحکام، باید متناسب با وزن کالا باشد و همچنین شفافیت و یا کدر بودن نایلون، که به نوع محصول بسته بندی شده و نظر خود شما بستگی دارد که نایلون شفاف و یا کدر استفاده کنید. این ویژگی ها هنگام انتخاب نایلون شیرینگ بسیار مهم و حائز اهمیت است.

تیغه دوخت شیرینگ

بخش مهمی از دستگاه شیرینگ پک، تیغه دوخت شیرینگ است که از جنس آلومینیوم با روکش تفلون یا گرانیت ساخته شده است. این تیغه نقش مهمی هنگام دوخت لبه نایلون دارد، به صورتی که اگر به درستی کار نکند، دوخت نایلون خام یا سوخته می‌شود که این کار از کیفیت بسته بندی می کاهد و ظاهر زیبایی آن را به هم می‌زند. این تیغه برای کارکرد صحیح باید تمیز و عاری از آلودگی و نایلون چسبنده و دود و…باشد؛ درصورتی که هر گونه آلودگی را در آن مشاهده کردید، باید قبل از استفاده، به آرامی و بدون آسیب به روکش تیغه، آن را تمیز کنید.

تنظیمات صحیح دستگاه شیرینگ

یکی دیگر از موارد مهمی که در بسته بندی با شیرینگ بسیار مهم است؛ تنظیمات صحیح تونل دستگاه شیرینگ است. این تنظیمات مربوط به تنظیم دما و تنظیم سرعت نوار نقاله است. البته این تنظیمات به جنس نایلون شیرینگ نیز بستگی دارد و به این صورت، این تنظیمات صحیح، به جنس نایلون، میزان دما و سرعت حرکت نوار نقاله بستگی دارد و برای ارائه یک بسته بندی با کیفیت در ارتباط هستند.

خنک کاری انتهایی در بسته بندی با شرینک

آخرین عاملی که در بسته بندی شرینک باید به آن توجه شود تا کیفیت بسته بندی حفظ شود، این است که پس از خروج محصول بسته بندی شده از تونل حرارتی، نایلون شرینک شده باید به خوبی خنک شود؛ به این دلیل که پس از خارج شدن محصول از تونل، نایلون بر اثر حرارت، حالت نیمه ذوب و نرمی به خود گرفته است و در صورتی که طی فرآیند درستی خنک نشود و به طور کامل به محصول جذب نگردد، شکل بسته بندی خراب میشود. برای خنک کردن نایلون در این مرحله از فن استفاده می‌شود.

دستگاه بسته بندی شیرینگ تونلی
دستگاه بسته بندی شیرینگ تونلی

نتیجه گیری

نحوه ی بسته بندی محصول، تاثیر بسیاری در میزان فروش آن دارد و توجه به آن یکی از موارد بسیار مهم برای صنایع و مشاغل مختلف است. ما در مجموعه نادی پلاستیک، بهترین و ارزانترین مواد و خدمات را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم ‌. گروه نادی پلاستیک تمامی نایلونهای مخصوص بسته بندی با شیرینگ و سایر روش های بسته بندی را در اندازه، حجم و ضخامت های مختلف، مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه میکند، شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی با مشاوران ما  6-88779365-021 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *