اخبار

راهنمای انتخاب مناسب ترین فیلم پی وی سی شرینک برای بسته بندی

فیلم پی وی سی شرینک

دوام و خاصیت کشسانی فوق العاده فیلم پی وی سی شرینک به آن اجازه می دهد تا یک مانع قابل اعتماد ایجاد کند که انواع محصولات را در جای خود محکم نگه می دارد. این پیوند آنقدر قوی است که می تواند از جعبه ها در طول حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت کند.

فیلم پی وی سی شرینک چه مزیت هایی را شامل می شود

همانطور که از نامش پیداست، فیلم پی وی سی شرینک به شما اجازه می دهد تا انواع مختلف محصولات صنعتی، غذایی، کشاورزی، دارویی و غیره را به صورت نوین و با کیفیت فوق العاده خوب بسته بندی و محافظت نمایید مهمترین کاربرد آنها بسته بندی محصولات صنعتی و غذایی مانند، انواع مختلف بطری ها، میوه ها و گوشت است.

فیلم پی وی سی را می توان به صورت دستی یا مکانیکی روی انواع محصولات اعمال کرد، بهترین و ایده آل ترین گزینه استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک شرینک است که به صورت کاملا مکانیکی و تمام اتومات محصولات را بسته بندی می کنند.

دوام و خاصیت کشسانی فوق العاده فیلم پی وی سی شرینک به آن اجازه می دهد تا یک مانع قابل اعتماد ایجاد کند که انواع محصولات را در جای خود محکم نگه می دارد. این پیوند آنقدر قوی است که می تواند از جعبه ها در طول حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت کند. از طرف دیگر، فیلم چسبنده از مواد غذایی محافظت می کند تا ماندگاری آن را بدون افت کیفیت افزایش دهد.

فیلم شرینک بسته بندی

فیلم شرینک بسته بندی

 

شاید بپرسید آیا می توان از فیلم پی وی سی شرینک برای بسته بندی غذا استفاده کرد؟ به طور خلاصه، باید گفت با اعمال چند کاره کوچک می توان از فیلم های پی وی سی برای بسته بندی برخی از مواد غذایی استفاده کرد. با این حال، بین فیلم های پی وی سی و سایر فیلم های موجد در بازار تفاوت وجود دارد که اغلب مردم با آنها آشنا نیستند.

در بسیاری از موارد، از فیلم های کشسان پی وی سی شرینک می توان برای بسته بندی ظروف غذا استفاده کرد. اما باید به این موضوع دقت کنید که مواد پی وی سی به کار برده شده برای ساخت فیلم های شرینگ هیچ گونه آسیبی به مواد غذایی شما نرساند. برخی از شرکت ها برای اعمال چسبندگی بیشتر فیلم شرینک از مواد شیمیایی خاص استفاده می کنند، که کاملا برای انسان ها مضر است. و بهتر است از این مواد فقط برای بسته بندی مواد صنعتی استفاده کنید.

در مجموعه نادی پک، ما یکی از بزرگترین و متنوع ترین موجودی های فیلم پی وی سی شرینک، سلفون های بسته بندی، ماشین آلات تمام اتومات شرینگ و موارد دیگر را ارائه می دهیم. تیم حرفه ای و متخصص ما با نیازهای منحصر به فرد شما آشنا می شوند و شما را به بهترین راه حل راهنمایی می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید فیلم پی وی سی امروز با مجموعه نادی پک تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. برای درخواست مشاوره رایگان در خصوص خرید انواع مختلف محصولات بسته بندی، فقط کافیست با بخش فروش ما تماس بگیرید.

 

نحوه انتخاب مناسب ترین فیلم پی وی سی شرینک

انتخاب نوع مناسب فیلم پی وی سی شرینک می تواند کار سختی باشد. انواع مختلفی از فیلم های کششی شرینک وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند. علاوه بر این، فیلم های بسته بندی بنابر نیاز صنایع مختلف در ضخامت های مختلف موجود است. در مطالب زیر خواهید آموخت که کدام فیلم برای ایجاد پایداری مطلوب لوازم و محصولات شما بهتر است.

نکاتی در مورد انتخاب فیلم پی وی سی شرینک:

  • به نوع محصولاتی که باید بسته بندی کنید توجه کنید و خصوصیات آن را قبل از هر چیزی بسنجید: آیا محصولات شما در یک باکس مربع یا مستطیل قرار دارد یا محوله حجم پیچیده ای دارد؟
  • آیا محصولات بسته بندی شما گوشه های تیز و بیرون زده ای دارند و ممکن است به بسته بندی آسیب برسد؟
  • آیا محصولی که بسته بندی می کنید باید در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم باشد یا محصولات شما در حالت منجمد قرار دارند و نباید آفتاب به آنها نفوذ کند ؟
  • وزن محصولاتی که بسته بندی می کنید چقدر است و می تواند درون بسته بندی دوام بیاورد؟
  • میزان تولید شما برای بسته بندی چقدر است؟
فیلم پی وی سی شرینک

فیلم پی وی سی شرینک

 

اگر میزان تولید شما بسیار زیاد باشد و محصول شما سنگین باشد، ممکن است انتخاب فیلم پی وی سی شرینک ضخیم تر واضح تر باشد. اگر در انتخاب نوع فیلم پی وی سی تردید دارید و نمی دانید کدام نوع فیلم برای بسته بندی محصولات شما مناسب است با مجموعه نادی پک تماس بگیرید. ما روند شما را تجزیه و تحلیل می کنیم و یک مشاوره کامل ارائه می دهیم.

معمولا برای بسته بندی محصولات با فیلم پی وی سی نیاز به دستگاه های شرینک نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک است. در قرن حاضر پیشرفت های تکنولوژیکی منجر به تولید فیلم پی وی سی شرینک جدید شده است که فرصت های قابل توجهی را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان  ارائه می دهند.

یکی از مزیت های مهم فیلم پی وی سی وزن سبک در عین حفظ قدرت است. این نوع از فیلم ها فوق العاده سبک هستند و به راحتی می توان از آنها برای حفظ کیفیت محصولات در موقع بسته بندی استفاده کرد.

 

انواع فیلم پی وی سی کششی

اساساً در بازار فعلی ما شاهد دو نوع فیلم پی وی سی برای بسته بندی انواع محصولات هستیم:

  • فیلم پی وی سی کششی دستی
  • فیلم پی وی سی کششی ماشینی

رول های فیلم پی وی سی دستی کوچکتر و سبک تر هستند زیرا با پالت با دست پیچیده شده اند. این فیلم ها اغلب در شرایطی استفاده می شوند که پیچیدگی محصولات شما محدود باشند و نیاز به تعداد زیادی محصول برای بسته بندی نداشته باشید.

همانطور که از نامش پیداست، فیلم پی وی سی شرینک با دستگاه پیچیده می شود. تنوع زیادی در مارک ها و انواع ماشین آلات وجود دارد. همه با تنظیمات و خروجی خاص هستند، برخی از آنها تمام اتوماتیک و برخی دیگر نیمه اتوماتیک هستند.

ضخامت های متفاوتی در فیلم پی وی سی شرینک وجود دارد. ضخامت های معمولی آنها ۱۰،۸، ۱۳،۱۵، ۱۷، ۲۰، ۲۳ و ۳۰ میکرون (۱ میکرون = ۱ هزارم میلی متر) است. یک فیلم پی وی سی متوسط ​​در حال حاضر ۲۰ میکرون است.

فیلم پی وی سی تنوع زیادی در بازار دارد و معمولا برای انواع مختلف بار متمایز است. فیلم های پی وی سی برای بار سبک، بار سنگین و بار سخت و دشوار موجود هستند و می توانید از آنها استفاده کنید.

در داخل آنها انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام مخصوص کاری ساخته و تولید شده اند. فیلم های پی وی سی ماوراء بنفش مقاوم در برابر اشعه خورشید، فیلم های پی وی سی رنگی که برای مثال محتویات آنها را پوشانده و فیلم های مناسب برای محصولات یخ زده. همه این فیلم ها ویژگی های متفاوت خود را دارند.

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی مواد غذایی

 

از کدام فیلم پی وی سی برای کدام محصول استفاده می کنید؟

برای بسته بندی محصولات مختلف اغلب فقط بین بارهای سبک، متوسط و سنگین تمایز قائل می شود. در تجربه ما، عوامل متعددی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال، یک سوال مهم این است که آیا محصول شما قبلاً دارای ثبات خاصی است یا خیر. به عنوان مثال بسته بندی دستمال توالت با بسته بندی بطری نوشابه متفاوت است و بایستی از فیلم پی وی سی شرینک متفاوت استفاده کنید.

هنگام دستیابی به پایداری محصول بسته بندی شده و امنیت محصول، تنظیمات مناسب ماشین واقعاً مهم است. انواع مختلفی از دستگاه های بسته بندی شرینک با تنظیمات مختلف وجود دارد. نوع دستگاه نقش مهمی در کشش فیلم دارد. مهندسین فنی مجموعه نادی پک اطلاعات گسترده ای از کلیه دستگاه های بسته بندی موجود در بازار و بهترین تنظیمات برای رسیدن به بسته بندی مناسب در اختیار شما قرار می دهند، فقط کافیست با مجموعه نادی پک تماس بگیرید.

اگر دوست دارید بیشتر بدانید، با مجموعه نادی پک تماس بگیرید تا مشاوره رایگان بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *