اخبار

حضور نادی پلاستیک در نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول

نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول (Plast Eurasia Istanbul)، با افزایش پیوسته تعداد شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از سالی که برای اولین بار برگزار شد، به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت پلاستیک در جهان شناخته می‌شود. این نمایشگاه که هر ساله از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ نوامبر برگزار می‌شود، امکان آشنایی با آخرین دستاوردها، فناوری‌ها و تحولات صنعت پلاستیک را فراهم می‌کند.

پلاست اوراسیا استانبول توسط نمایشگاه‌های بین‌المللی ترکیه و با همکاری پژوهشگاه صنعت پلاستیک ترکیه  (PAGEV) در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار می‌شود. این رویداد به عنوان فرصتی برجسته برای ارتباط با تأمین‌کنندگان، تولیدکنندگان، و خرده‌فروشان صنعت پلاستیک، همچنین جلب توجه بازارهای جهانی به تولیدات و فناوری‌های نوین این صنعت معتبر برپا می‌شود.

شرکت در این نمایشگاه، فرصتی مناسب برای شرکت‌کنندگان به منظور ارتقای کسب و کار، گسترش شبکه ارتباطی حرفه‌ای و معرفی نوآوری‌های جدید در زمینه پلاستیک فراهم می‌کند. این رویداد نه تنها به فروش و بازاریابی محصولات کمک می‌کند بلکه امکان یادگیری از تجربیات متخصصان و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در حوزه صنعت پلاستیک را نیز فراهم می‌سازد.

در این راستا، نادی پلاستیک نیز از کشور ایران و به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلاستیک‌های مخصوص بسته‌بندی در صنایع مختلف، در این نمایشگاه جهانی حضور خواهد داشت. نادی پلاستیک با استفاده از دانش متخصصین خود در حوزه تولید و فرآوری پلاستیک، توانسته است در سال‌های اخیر فیلم‌های بسته‌بندی مختلف و مناسب برای صنایع گوناگون را با استانداردهای جهانی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه نماید.

نادی پلاستیک از 22 تا 25 نوامبر 2023، در بیست و سومین نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول پذیرای شرکت‌کنندگان محترم این رویداد خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *