اخبار

خرید مشما بسته بندی، نایلون و پلاستیک بسته بندی با بهترین قیمت

خرید مشما بسته بندی

مشما بسته بندی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مشما بسته بندی از دیرباز جز بخش‌های اصلی و مهم تولید و عرضه کالا بوده است. هر بسته‌بندی باید ویژگی‌هایی داشته باشد که متناسب با محتویات درون بسته استو برای مثال بسته بندی مواد غذایی علاوه بر زیبایی و ویژگی‌های دیگر، حتما باید بهداشتی باشد و مواد غذایی درون بسته را دچار فساد نکند. به همین دلیل هم استفاده از مشما بسته بندی یکی از راهکارهایی است که در بیشتر موارد نیازهای عرضه‌کننداگن کالا را برطرف می‌کند. مشما بسته بندی یا نایلون بسته بندی یک ماده شفاف و پلاستیکی است. این ماده به عنوان محافظ غذا برای بسته بندی و محافظت دور مواد غذایی، محصولات دارویی، پالت‌ها یا جعبه‌ها قبل از حمل و نقل پیچیده می‌شود. کشسانی منحصر به فرد مشمای بسته بندی برای ایمن سازی محصولات و اطمینان از محکم بودن آنها ایده‌آل است.

نایلون بسته بندی چیست؟

مشما بسته بندی نوعی ورقه نازک و شفاف است که در ساخت آن از سلولز استفاده می‌شود. نایلون یک ماده زیست تخریب‌پذیر بوده و می‌توان آن را از مواد دور ریختنی و مصرف‌شده نیز به دست آورد. برای افزایش نفوذناپذیری سلفون در برابر بخار آب از لاک نیتروسلولز استفاده می‌شود. نایلون از انعطاف و استحکام بالایی برخوردار است از این رو به صورت گسترده در بسته‌بندی محصولاتی که نسبت به فشار حساس هستند به کار می‌رود. نفوذناپذیری بالای آن در برابر آب، روغن، باکتری، گریس و انواع آلودگی باعث شده‌است تا نایلون نخستین انتخاب برای بسته‌بندی موادغذایی و نوشیدنی‌ها باشد.

جنس پلاستیک بسته بندی

یک مشمای بسته بندی محصول ویژه، قابل بازیافت، ماندگار و نیز ارزان قیمت برای بسته بندی مواد غذایی است. مشما بسته بندی معمولا از پلی وینیلیدن کلرید  (PVDC، اتیلن وینیل الکل (EVOH) یا پلی استایرن (PS) و سایر مواد نوین تولید می‌شود. از همه این رزین‌ها می‌توان برای ساخت این محصول کاربردی استفاده کرد. در ادامه به بررسی انواع مشما بسته بندی می‌پردازیم.

برخی از این نایلون‌ها برای بسته بندی محصولات صنعتی و شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها از ضخامت بالا و نیز مقاومت نسبتا بالایی برخوردار هستند. برخی دیگر نیز مخصوص بسته بندی مواد غذایی هستند و در مقایسه با نایلون‌های صنعتی ضخامت کمتری دارند.

 

ویژگی های نایلون بسته بندی؟

آیا می‌دانید چرا باید از مشما بسته بندی استفاده کنیم؟ پیش از این صاحبین صنایع مختلف تصور می‌کردند که بسته‌بندی تنها به منظور محافظت از محصول به هنگام حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما امروز تمامی تولیدکنندگان و مالکین برندهای تجاری مختلف از نقش مهمی که نوع بسته‌بندی می‌تواند در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی، پیشرفت و یا شکست اقتصادی ایفا کند آگاهند. نوع بسته‌بندی علاوه بر محافظت از محصول در برابر عوامل بیرونی، حفظ سلامت و تازه ماندن آن، تاثیر زیادی در افزایش جذابیت ظاهری و جلب نظر مشتری دارد.

امروزه بسیاری از مشتریان محصول مورد علاقه خود را از روی رنگ، سایز و ویژگی‌های ظاهری بسته‌بندی آن تشخیص می‌دهند. از این رو بسیاری از شرکت‌ها به کمک مواد و فیلم‌های مختلف به دنبال طراحی بسته‌بندی اختصاصی خود که نشان‌دهنده آرم، نام، رنگ کمپانی باشد هستند. یکی از موادی که امروزه به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد سلفون  است. در ادامه قصد داریم به ویژگی‌ها،انواع و کاربرد این محصول بپردازیم.

مشما بسته بندی یا سلفون بسته بندی مواد غذایی

مشما بسته بندی مواد غذایی

انواع مشمای بسته بندی غذا

اما به طور کل انواع محافظ غذا که در آن‌ها از فیلم استفاده می‌‌شود به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

  • مشما بسته بندی مواد غذایی
  • نایلون بسته بندی غیر خوراکی

ویژگی های مشما بسته بندی

مشما بسته بندی همانطور که در بالا هم اشاره شد، استحکام قابل قبولی دارد و از نظر زیبایی هم شفافیت خوبی دارد. بهداشتی بودن و سازگاری با دستگاه‌های بسته‌بندی مختلف از دیگر ویژگی‌هایی است که مشما پلاستیک بسته بندی دارد. در ادامه ویژگی‌های دیگر این فیلم‌ها بیان می‌شود.

  • ساخته‌شده از سلولز
  • مقاومت بالا در برابر آب‌وهوا و شرایط جوی
  • وضوح و شفافیت بالا که باعث بهتر دیده‌شدن محصول داخل بسته‌بندی می‌شود.
  • مقاومت بالا در برابر حرارت و تغییرات دمایی
  • دوخت‌پذیری مقاوم
  • افزایش طول عمر و ماندگاری کالای داخل بسته‌بندی
  • حفظ سلامت و کیفیت محصولات
  • نفوذپذیری پایین در برابر روغن
  • نفوذپذیری پایین در برابر باکتری‌ها و انواع آلودگی
  • دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو
  • قابلیت بازیافت و استفاده مجدد
  • از دیگر ویژگی‌های سلفون می‌توان به سبک وزن بودن آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود تا حداقل فضای ذخیره‌سازی اشغال شود.
  • دسترسی بالا
  • قیمت مقرون به صرفه

توجه داشته باشید که در هر یک از این دسته ها، می‌تواند بر اساس رزین و رنگ متفاوت باشد. همچنین ممکن است از یک لایه یا چند لایه تشکیل شده باشد.

محافظ بسته بندی مواد غذایی به عنوان محافظ بهداشتی و غیرقابل نفوذ غذا استفاده می‌شود و به آن در اصطلاح عامیانه مشما و نایلون غذا نیز می‌گویند. شایان ذکر است که رزین پلی اتیلنی LDPE، متداول‌ترین ماده برای ساخت مشما بسته بندی است که بیشتر در بسته بندی مواد غذایی استفاده می‌شود. معمولا ۶۵.۵ درصد از کل این محصول را LLDPE تشکیل می‌دهد و حدود ۲۵.۶ درصد یا ۸.۹  درصد از آن از HDPE تشکیل یافته است.

اما در مشما بسته بندی غیر غذایی، ۵۴.۹ درصد از محصول را پلی اتیلن و ۳۵.۵ درصد آن را LLDPE و۹.۶ درصد را نیز HDPE  تشکیل می‌دهد. نایلون غذا به راحتی در اطراف محصولات غذایی پیچیده می‌شود و از آنها در برابر محیط اطراف محافظت می‌کند، با این کار می‌توان طول عمر مفید مواد غذایی مختلف را چندین برابر افزایش داد.

نایلون بسته بندی مواد غذایی را از کجا بخریم؟

برخی از مشما‌های بسته بندی کششی معمولا تا حدودی چسبناک به نظر می‌رسند و تا حد زیادی بسیار انعطاف پذیر هستند. شما می‌توانید انواع مختلف مشما بسته بندی مواد غذایی را با قیمت استثنایی از شرکت نادی پلاستیک تهیه کنید.

شرکت نادی پلاستیک نایلون بسته بندی را در ظرفیت‌های مختلف و متناسب با نیازهای مختلف تولید و با کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. نایلون بسته بندی این مجموعه از مواد مرغوب، قابل بازیافت و مقاوم تولید شده بنابراین می‌توانید با اعتماد و اطمینان خرید خود را انجام دهید.

محافظ غذا در واقع همان نایلون غذا است.

محافظ غذا یا سلفون غذا

محافظ غذا در واقع همان نایلون غذا است.

نکات مهم برای خرید مشما چیست؟

در این بخش می‌خواهیم فهرستی از مواردی را که باید به هنگام خرید مشما بسته بندی به آن‌ها توجه کنیم در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید متناسب با نیازتان انتخاب درستی داشته باشید.

  1. توجه به شفافیت و انعطاف: انواع زیادی از بسته‌بندی‌های پلاستیکی و سلفون با قیمت پایین در بازار موجود است. اما پس از انتخاب ممکن است شفافیت پایین و خط و خطوط آن که به وضوح مشخص می‌شوند باعث ناامیدی شما از کیفیت آن شوند. همچنین باید انعطاف سلفون را به دقت بررسی کنید. سلفون باید بتواند به راحتی در اطراف لبه‌های تیز محصول پیچیده شده و از مقاومت بالایی در برابر پارگی برخوردار باشد.
  2. تناسب طرح سلفون با نوع محصول: انواع طرح‌های مختلف را می‌توان بر روی محصول چاپ نمود. این ویژگی می‌تواند باعث افزایش جذابیت ظاهری محصولتان شود. اما پیش از انتخاب باید از تناسب طرح ایجاد شده با محصولتان اطمینان حاصل کنید.
  3. تهیه آن به اندازه مورد نیاز: سلفون در طیف گسترده‌ای متناسب با اندازه و سایز محصول تولید می‌شود. معمولا عرض سلفون‌های بسته‌بندی 100 تا 500 متر و طول آن 100 میلی‌متر تا 700 متر است. سلفون زمانی بهترین عملکرد را از خود ارائه می‌دهد که به صورت آزادانه به دور محصول پیچیده شود. از این رو به هنگام خرید سلفون به ابعاد و سایز محصول توجه کنید.
  4. توجه به نفوذناپذیری در برابر آب: یکی از ویژگی‌های اصلی سلفون نفوذناپذیری آن در برابر آب است. اگر محصول شما به تماس با آب حساس است بهتر است پیش از خرید محصول از نفوذناپذیری آن در برابر آب مطمئن شوید.

انواع مختلف محافظ غذا و مزیت های آن

نایلون غذا یا محافظ غذا یک ماده شفاف و پلاستیک است که برای بسته بندی و محافظت به دور مواد غذایی، محصولات دارویی، پالت‌ها یا جعبه‌ها قبل از حمل و نقل پیچیده می‌شود. بازیابی یا کشسانی منحصر به فرد سلفون‌های بسته بندی برای ایمن سازی محصولات و اطمینان از محکم بودن آنها ایده آل است.

استفاده از مشما بسته بندی برای ایمن سازی و بالا بردن طول عمر محصولات  غذایی است، استفاده از این مواد در مقایسه با انواع دیگر مواد، یک راه حل بسیار مقرون به صرفه و مطمئن است. و هنگامی که بسته بندی با استفاده از نایلون‌های بسته بندی اعمال می شود، محصولات شما از سطح قابل توجهی از حفاظت برخوردار می‌شود.

از آنجا که راه حل‌های تک سایز به ندرت کار می‌کنند، مشما بسته بندی در مجموعه ای از انواع، اندازه‌ها، فرمول‌ها و ضخامت‌ها ارائه می‌شوند. برخی از رایج ترین انواع سلفون  در زیر ذکر شده است.

مشما بسته بندی ماشینی

همانطور که از نامش پیداست، مشماهای بسته بندی ماشین به گونه ای طراحی شده است که توسط دستگاه اعمال می‌شود. این مزایای متعددی نسبت به سلفون‌های دستی ارائه می‌دهد. برای مثال کارایی، ایمنی، سرعت و هزینه کمتر خواهد بود. علاوه بر این ایمنی بسته بندی شما نیز با کمک نایلون‌های بسته بندی ماشینی تضمین شده است. این نوع از سلفون‌ها شبیه به فیلم‌های مخصوص بسته بندی صنعتی هستند.

نایلون بسته بندی دستی

مشما بسته بندی دستی، بر خلاف نوع ماشینی آن، طوری طراحی شده است که با دست اجرا شود. این نوع نایلون‌ها به طور منظم در عملیات با ظرفیت کمتر استفاده می‌شود. در همه کاربردها استفاده از دستگاه‌های بسته بندی  مناسب و مقرون به صرفه نیست. برای مثال برای کشیدن سلفون دور یک مبل با اینکه می‌توان ا رول‌پیچ ماشینی استفاده کرد، اما به راحتی می‌توان به شکل دستی هم این کار را انجام داد. معمولا در مواردی که سرعت تولید کم بوده و همچنین نیاز به ظرافت در بسته بندی کم است، از بسته‌بندی دستی استفاده می‌شود.

ممکن است که مشماهای دستی کارایی، سرعت و مقیاس انجام بسته بندی نایلون‌های ماشینی را ارائه ندهند، اگر به دنبال جلوگیری از هزینه اضافی هستید، سلفون‌های دستی بسته بندی مواد غذایی گزینه جذابی برای شما خواهد بود.

خرید مشما بسته بندی

خرید مشما بسته بندی مواد غذایی

مشما بسته بندی پیش کشیده

مشماهای پیش کشیده قبلا در کارخانه تا حد نیاز و به اصطلاح تا  نقطه شکست کشیده شده اند. از آنجا که قبلاً کشیده شده است، کار شما راحت تر شده و می‌توانید رول‌های سلفون متداول که در بازار است را خریده و از آن استفاده کنید. آن‌ها به راحتی روی هر چیزی کشیده می‌شوند و از آن محافظت می‌کنند. به ویژه برای بسته بندی مواد غذایی از این نوع محافظ غذا استفاده می‌شود.

مشما بسته بندی رنگی سفارشی

نایلون‌های کششی رنگی راه حل‌های بسته بندی شفافی هستند که در طیف وسیعی از رنگ‌ها ارائه می‌شوند. آن‌ها برای کسب و کارهای مختلف مناسب هستند و می‌توانند بهره‌وری آن را افزایش دهند. همچنین باعث افزایش فروش محصول نیز می‌شوند. این نایلون‌ها بسته به سفارش مشتری و در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. معمولا از این نوع فیلم بسته بندی برای بسته‌بندی لوازم تحریر، پلاستیک و لوازم کادویی استفاده می‌شود.

محافظ غذا مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش

نایلون‌های تثبیت شده با اشعه UV مقاوم در برابر هوازدگی و جذب اشعه هستند. به لطف افزودنی اضافی مسدود‌کننده اشعه UV، این نوع محافظ می‌تواند اشعه مضر UV را مسدود کند. از طرفی به علت شفافی خریدار می‌تواند به راحتی و بدون باز کردن بسته بندی، محتویات مواد غذایی را شناسایی کند.

محافظ غذا چسب دار

روکش چسب‌دار، فیلم چسبناک، محافظ غذا، نایلون، همگی نام یک فیلم نازک است. این‌ها که عمدتا برای آب‌بندی مواد غذایی در ظروف برای نگهداری طولانی مدت استفاده می‌شود. مشما بسته بندی چسب دار معمولاً در رول‌های مختلف به فروش می‌رسند.

این ماده برای چسبیدن به سطوح صاف طراحی شده است. روکش چسبنده طوری طراحی شده است که بدون استفاده از چسب، به راحتی روی تمامی بسته‌های مواد غذایی بچسبد و از آن محافظت کند.

نوع متداول محافظ غذا چسبیده در خانه‌ها حدود ۲۰ سانتی متر تا ۱۰۰ سانتی متر عرض دارند،. اما نایلون‌های صنعتی از عرض ۱۰۰ سانتی متر و در ابعاد مختلفی برای مصرف کنندگان ارائه می‌شوند. استاندارد یا ضخامت اکثر سلفون‌های مواد غذایی ۱ الی ۱۰ میلی متر است. شما با مراجعه به نادی پلاستیک می‌توانید انواع مختلف عرض و همچنین نوع نایلون را انتخاب کنید.

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی مواد غذایی

مشما بسته بندی با جعبه برش

یکی از رایج‌ترین نوع مشماهای بسته بندی مواد غذایی در بازار، نایلون با جعبه برش است. این نوع محافظ طراحی کاملا استانداردی دارد. روی جعبه این نوع سلفون یک تیغه برش دندانه‌های فلزی مشاهده خواهید کرد. این برای برش سلفون ایجاد شده و کاربرد خوبی دارد. اغلب با دوام است و می‌تواند نیاز مردم را برآورده کند.

نایلون محکم کشویی

این نوع رول بسته بندی مانند مشماهای چسبیده با جعبه ارائه می‌شوند. تنها تفاوت این است که استفاده از طرح برش کشویی بسیار راحت‌تر و ایمن‌تر است. اگرچه این نوع محافظ کمی گران‌تر است، اما می‌تواند کارایی و ایمنی بیشتری را به شما ارائه دهد. از این نایلون های بسته بندی در مواردی که وزن کالا زیاد بوده و احتمال پارگی نایلون بسته بندی بیشتر است، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین شفافیت این نایلون‌ها هم کمتر است و برای مواد غذایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

انواع مشما بسته بندی از نظر کاربرد

مشماهای بسته‌بندی در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها، ویژگی‌ها و کاربردهایشان خواهیم‌ پرداخت:

مشما بسته بندی صدفی

مشماهای بسته‌بندی صدفی برای محافظت و نگهداری از محصولاتی که برای سالم ماندن باید در محیط سرد مانند یخچال‌ها و سردخانه‌ها قرار بگیرند مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای حفظ سلامت، طراوت، تازگی و کیفیت برخی از محصولات مانند گوشت،مرغ، میوه، ماهی و… ابتدا آن‌ها را داخل سلفون صدفی می‌پیچیند و سپس درون سردخانه قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که بسیاری از فیلم‌های بسته بندی پلاستیکی در اثر تغییرات دمایی، گرما و سرمای زیاد مقاومت خود را از دست می‌دهند و دچار شکستگی می‌شوند. این درحالی است که فیلم بسته بندی صدفی به شکل اختصاصی برای قرار گرفتن در محیط‌های سرد مانند یخچال‌ها تولید می‌شود.

نایلون بسته بندی متالایز

این نایلون‌ها حالتی براق و آلومینیومی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند. سلفون‌ متالایز از مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع حلال و اسیدهای مختلف برخوردارند، از این رو تبدیل به گزینه‌ای مناسب به منظور بسته‌بندی انواع نوشیدنی‌ها شده‌اند. این محافظ آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت‌های محیطی به صورت گسترده در ظروف مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نایلون متالایز عایق نور، حرارت، ضربه و صدا است از این رو به وفور در تاسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای نایلون بسته بندی متالایز می‌توان به عایق کانال‌های کولر، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، تجهیزات آزمایشگاهی و… اشاره نمود.

نایلون بسته بندی شفاف

نایلون بسته بندی شفاف از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار بوده و به راحتی پاره نمی‌شود. همچنین خاصیت چاپ‌پذیری و شفافیت بالای آن باعث افزایش جذابیت ظاهری کالا می‌شود. این محافظ از مقاومت بالایی در برابر سرما، رطوبت، حرارت و تغییرات دمایی برخوردار است. انعطاف‌پذیری و بافت نرم این سلفون آن را تبدیل به گزینه مناسبی به منظور بسته‌بندی لباس، نان، کیک و کلوچه، اسباب‌بازی، زعفران، حبوبات، ماسک و… نموده‌است.

مشما بسته بندی حرارتی

ساختار ظاهری مشماهای بسته‌بندی حرارتی به صورت مات و براق بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محافظ علاوه بر افزایش سطح زیبایی ظاهری بسته‌بندی محصول باعث بالا رفتن استحکام آن در برابر عوامل بیرونی می‌شود. سلفون حرارتی از خراشیدگی و آسیب دیدن محصول جلوگیری می‌کند. محافظ‌های حرارتی به صورت گسترده به منظور بسته‌بندی پک‌های آب معدنی، عکس، پوستر، کاتالوگ و… به کار می‌رود.

نایلون بسته بندی محافظ

نایلون محافظ بسیار شفاف بوده و از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار است. این محافظ از مقاومت بالایی در برابر نفوذ گردوغبار و رطوبت برخوردار است و طراوت و تازگی محصول داخل بسته‌بندی را حفظ می‌کند. تنوع در ضخامت سلفون نایلونی یا محافظ باعث کاربرد گسترده آن در بسته‌بندی مواد غذایی، لباس، مبلمان و… شده‌است.

نکات خرید پلاستیک بسته بندی

  • سالم‌ترین بسته‌بندی برای مواد غذایی: مشما بسته بندی دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو است از این رو به راحتی می‌تواند برای بسته‌بندی اقلام خوراکی به کار رود. ساختار مشما بسته بندی مانع از نفوذ آب، گرد و غبار و انواع آلودگی‌ها شده و میزان ماندگاری محصول را افزایش می‌دهد. اگر به دنبال سالم نگه‌داشتن مواد غذایی و حفظ کیفیت آن‌ها به مدت طولانی هستید سلفون بهترین انتخاب است.
  • بسته‌بندی پیچ و مهره: یکی از ویژگی‌های مشما بسته بندی تنوع در ابعاد و اندازه است. شما می‌توانید بسته‌های کوچکی را متناسب با اندازه ابزار بسازید و در صورت نیاز به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. نایلون گزینه خوبی برای نگهداری از ابزار کار و پیچ و مهره خواهد بود.
  • بسته‌بندی محصولات کاغذی: یکی از ویژگی‌های نایلون بسته بندی مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب است. به کمک بسته‌بندی‌ها و کیسه‌های سلفونی می‌توانید روزنامه، کتاب، مجلات و اسناد خود را به دور از آب نگه داشته و از آن‌ها محافظت کنید.
  • بسته‌بندی جواهرات: مشماهای بسته‌بندی از وضوح و شفافیت بالایی برخوردارند. از کیسه‌های سلفونی برای نگه‌داری جواهرات استفاده می‌شوند زیرا علاوه بر ظاهر زیبایی که به بسته‌بندی محصول می‌بخشند از آن‌ها در برابر خاک و گرد و غبار محافظت می‌کنند. همچنین مشتریان می‌توانند جواهرات داخل بسته‌بندی را به راحتی ببیند و نوع مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
  • صنعت لباس و پوشاک: همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم نایلون بسته بندی از مقاومت بالایی در برابر گرما برخوردار است. همچنین شفافیت و ظرافت این ماده باعث سهولت دسترسی مشتریان به محصولات داخل بسته‌بندی شده‌است. از این رو از مشما بسته بندی به منظور بسته‌بندی و نمایش محصولات در فروشگاه‌های مختلف استفاده می‌شود.

استعلام قیمت مشما بسته بندی

در این مقاله به معرفی نایلون بسته بندی یا مشما بسته بندی، مزایا، ویژگی‌ها، کاربرد و انواع آن پرداخته شد. همانطور که پیش از این نیز بیان کردیم مشما بسته بندی در انواع، ابعاد و ضخامت‌های مختلف در بازار موجود است. مقرون به صرفه‌بودن، شفافیت، استحکام، قابلیت چاپ و دوخت این محصول را به نخستین انتخاب صنایع مختلف تبدیل کرده‌است. شما می‌توانید متناسب با کالا و نیازتان نوع مناسب مشما بسته بندی را انتخاب کرده و زیبایی و ایمنی را برای محصولات خود به ارمغان بیاورید.

شرکت نادی پلاستیک بزرگترین تولیدکننده انواع فیلم‌های بسته بندی در ایران است. فیلم استرچ، فیلم شرینک پی وی سی و فیلم پلی‌الفین از تولیدات عمده این شرکت هستند که با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه می‌شوند. برای آشنایی با ویژگی‌ها و موارد مصرف هریک از فیلم‌های بسته بندی، می‌توانید با کارشناسان نادی پلاستیک در ارتباط باشید. همچنین برای استعلام قیمت و راهنمایی خرید مشما بسته بندی نیز می‌توانید با نادی پلاستیک در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *