اخبار

نمایشگاه ایران آگروفود | نادی پلاستیک در آگروفود

نمایشگاه ایران آگروفود

نمایشگاه آگروفود

نمایشگاه آگروفود در ایران، به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی در کشور، هر ساله در شهر تهران برگزار می‌گردد. این رویداد فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط و همکاری با کشاورزان، تولیدکنندگان، صنایع غذایی و عوامل مرتبط داخلی و بین المللی است. مهمترین هدف این نمایشگاه ارائه بهترین تولیدات کشاورزی و غذایی ایران به بازار داخلی و جهانی است. شرکت­های فعال در صنایع کشاورزی و غذایی در این نمایشگاه حضور دارند و می‌توانند از این فرصت برای بازاریابی و ارتباط با سایر شرکت‌ها و تولیدکنندگان استفاده کنند. به علاوه، بازدیدکنندگان نیز می‌توانند با تولیدات کشورمان در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی آشنا شوند و آخرین تجربیات و دستاوردهای این صنایع را مشاهده کنند.

نمایشگاه آگروفود به دلیل تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای صنایع غذایی و کشاورزی در ایران، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این رویداد به دو دلیل اصلی مورد توجه قرار می­گیرد. اولین قابلیت نمایشگاه آگروفود ایجاد پل ارتباطی بین صنایع کشاورزی و صنایع غذایی مختلف است. شرکت­کنندگان در این رویداد، محصولات خود در کشاورزی و صنایع غذایی را معرفی می­کنند و به این ترتیب فرصت آشنایی با دیگر شرکت‌ها و تولیدکنندگان برای آن­ها فراهم می‌شود.

دومین قابلیت این نمایشگاه ارائه آخرین دستاوردهای صنعتی در زمینه کشاورزی و صنایع غذایی است. نمایشگاه آگروفود به عنوان یک رویداد ملی و بین المللی، آخرین دستاوردهای صنعتی مرتبط با کشاورزی، تولید و فرآوری محصولات و تکنولوژی‌های جدید را به بازارها و مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی معرفی می‌کند. این رویداد فرصتی است برای معرفی تولیدات کشور، افزایش شهرت برندها، توسعه بازارهای جدید و بالا بردن سطح فروش و صادرات محصولات مرتبط با عرصه کشاورزی و صنایع غذایی در کشور.

مجموعه نادی پلاستیک در نمایشگاه آگروفود

شرکت نادی پلاستیک، از زیرمجموعه ­های شرکت دانش­ بنیان تحول کالای نوین، امسال نیز مانند سال­های گذشته، در نمایشگاه آگروفود پذیرای بازدیدکنندگان عزیز خواهد بود. نادی پلاستیک یکی از بزرگترین مجموعه­های تولیدکننده پلاستیک­های بسته­بندی در ایران است که با تولید انواع فیلم­های بسته­بندی، به تولیدکنندگان و فروشندگان کمک می­کند تا محصولات خود را با بسته­بندی بهتر، ماندگاری بالاتر و زیبایی بیشتر عرضه کنند.

فیلم ­های بسته ­بندی استرچ غذایی، فیلم پلی­الفین بسته­بندی و فیلم­های شرینک بسته­بندی از جمله محصولاتی هستند که در مجموعه نادی پلاستیک با بهترین کیفیت و در انواع و ابعاد گوناگون تولید می­شوند. نادی پلاستیک مفتخر است که 26 تا 26 خرداد ماه، جدیدترین محصولات و تکنولوژی­های خود را در معرض دید عموم قرار دهد. منتظر حضور گرم شما عزیزان در نمایشگاه آگروفود 1402 در تهران هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *