اخبار

حضور نادی پلاستیک در نمایشگاه بین المللی میزبانی قطر (Hospitality Qatar)

پس از اینکه  2022 Hospitality Qatar، همزمان با میزبانی جام جهانی فیفا 2022 در این کشور برگزار شد. در سال 2023، Hospitality قطر به نقش ملموسی که از 8 سال پیش در توسعه و تأمین صنعت تشریفات و مهمان‌نوازی در قطر داشته است، ادامه داده و به عنوان یک سکوی بی‌نظیر برای تأمین‌کنندگان صنعت تشریفات و گردشگری فراهم آورده شد تا با فعالان حوزه گردشگری، هتل‌ها، رستوران‌ها و ایستگاه‌های غذا و نوشیدنی برجسته در قطر ارتباط برقرار کنند. این نمایشگاه شامل تأمین‌کنندگان برتر تجهیزات، فناوری و خدمات مرتبط با صنعت تشریفات است که فرصتی منحصر به فرد برای شبکه‌سازی و توسعه تجارت فراهم می‌کند. شرکت‌کنندگان این فرصت را دارند که محصولات و خدمات خود را به مخاطبان نمایشگاه معرفی کنند و دیدگاه‌های ارزشمندی درباره بازارهای جهانی و بازار قطر کسب کنند.
به منظور بهره‌مندی از فرصت‌های رو به رشدی که استراتژی کشور برای تبدیل قطر به مقصد اصلی در منطقه ارائه می‌دهد، Hospitality قطر 2023 از 6 تا 8 نوامبر 2023 در مرکز کنوانسیون و اجتماعات DECC برگزار شد.
Hospitality قطر تنها نمایشگاه در این حوزه است که از حمایت نهادهای مختلف مانند گردشگری قطر و هواپیمایی قطر برخوردار است و همه گروه‌های اصلی بازار را زیر یک سقف جمع می‌کند؛ از جمله نهادهای دولتی، سرمایه‌گذاران خصوصی و صاحبان پروژه‌ها. در طول سال‌ها، این رویداد به یک مرکز یکپارچه برای مشتریان حوزه Hospitality تبدیل شده است تا نیازها و سفارشات تأمین خود را ارائه دهند و تمامی حوزه‌های این صنعت را پوشش دهند.

مهمترین صنایع مرتبط با این حوزه عبارتند از:
• هتل‌ها و امکانات
• غذا و نوشیدنی
• داخلی و طراحی
• سرگرمی و تفریح
• سفر و گردشگری
نادی پلاستیک، نماینده ایرانی این نمایشگاه با افتخار در حوزه صنایع غذایی و بسته‌بندی حضور داشته و آخرین دستاوردهای خود را که مطابق که با استانداردها و متد نوین جهانی است، در معرض دید شرکت‌کنندگان و صاحبان مشاغل قرار داده است. نادی پلاستیک روش‌های نوینی برای حوزه Hospitality و میزبانی ارائه داده و تجهیزات و محصولات خود را در یک بازار بزرگ جهانی ارائه داده است؛ محصولاتی مانند پلاستیک‌های بسته‌بندی، بسته‌بندی‌های مرتبط با غذا و نوشیدنی و بهداشت بسته‌بندی برای پذیرایی از گردشگران. حضور نادی پلاستیک در این رویداد جهانی، گام بلندی برای معرفی پتانسیل بالای ایران در حوزه بسته‌بندی به دیگر کشورهای جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *