دستهبندی نشده

لیست کارخانه‌های تولید نایلون در ایران

لیست کارخانه‌های تولید نایلون در ایران

نایلون از جمله متریال‌هایی است که در جوامع بشری و صنایع وابسته به تجارت کاربرد بسیار زیادی دارد. مصرف این ماده شیمیایی در ایران و سایر کشورهای توسعه یافته بسیار بالا بوده و در اغلب صنایع از جمله تولید سفره‌های یکبار مصرف، دستگیره‌ها، دستکش‌های یکبار مصرف و… استفاده می‌شود.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت‌های بسیاری در داخل ایران با بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌ها و مواد اولیه طیف متنوع و گسترده‌ای از نایلون‌ها را به بازار عرضه می‌کنند. اگر شما هم جزو مصرف کنندگان یا حتی فروشنده این نوع متریال هستید با کسب اطلاعات کامل در مورد لیست کارخانه‌های تولید نایلون می‌توانید به راحتی از شرکتی معتبر با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

لیست کارخانه‌های تولید نایلون

معرفی برترین و بهترین تولید کنندگان نایلون

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید نایلون و پلاستیک به صورت گسترده فعالیت دارند. اما در بین این شرکت‌ها تعداد بسیار معدودی قادر به ارائه خدماتی کامل و تولید محصولاتی با کیفیت ممتاز هستند. در ادامه لیست کارخانه‌های تولید نایلون معتبر و برتر را ارائه می‌کنیم.

با داشتن لیست شرکت‌های تولید کننده نایلون به راحتی می‌توانید از نزدیک‌ترین شرکت محصولات نایلونی خود را خریداری کنید. البته ما در این بخش شرکت‌هایی را معرفی می‌کنیم که محصولات را با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت عرضه می‌کنند.

شرکت وزین پلاست

شرکت وزین پلاست از جمله معتبرترین شرکت‌های تولید کننده پلاستیک و نایلون در ایران است. در واقع این مجموعه چندین کارخانه مجزا دارد، به همین دلیل جزو بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید نایلون به شمار می‌رود.

در این مجموعه کلیه محصولات نایلونی و پلاستیکی با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می‌شود. شرکت وزین پلاست قادر به تولید هزاران کیلوگرم فراورده پلیمری و پلی اتیلنی به صورت روزانه است.

شرکت نایلون سپید

در ادامه لیست کارخانه‌های تولید نایلون می‌توان به مجموعه معتبر نایلون سپید اشاره کرد. در این شرکت انواع فراورده‌های نایلونی اعم از کیسه زباله، فریزر، نایلکس و… تولید و عرضه می‌شود. این شرکت مانند تعداد معدودی از مجموعه‌ها در راستای تحقق سلامت و ارتقای کیفیت گام برداشته و بیشترین میزان تنوع را در تولید محصولات دارد.

شرکت نایلون سپید

پیام نیل اصل (فلامینگو) عرضه کننده انواع نایلون و پلاستیک

شرکت پیام نیل اصل با نام تجاری فلامینگو از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع فراورده‌های نایلونی و پلاستیکی است. در این مجموعه طیف گسترده‌ای از محصولات پلاستیکی از جمله کیسه زباله، نایلون فریزر، محافظ غذا، سفره یکبار مصرف و… تولید می‌شود.

این مجموعه با بیست سال سابقه فعالیت و ارائه خدمات در حال حاضر قادر به عرضه باکیفیت‌ترین محصولات در ایران است. البته این شرکت به دلیل رعایت تمامی استانداردهای تولید در حال حاضر بسیاری از محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه و اروپایی صادر می‌کند.

شرکت پلاستیک چیت ساز

یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های قرار گرفته در لیست کارخانه‌های تولید نایلون شرکت پلاستیک چیت ساز است. این شرکت در زمینه تولید انواع نایلون فریزر و زباله، نایلون و نایلکس فعالیت می‌کند. پلاستیک چیت ساز با بیش از 30 سال فعالیت حرفه‌ای در صنعت بسته بندی هم‌اکنون در لیست برترین شرکت‌های تولید نایلون قرار گرفته است.

نادی پلاستیک: بزرگ‌ترین تولید کننده فراورده‌های پلاستیکی در ایران و خاورمیانه

شرکت تحول کالای نوین با نام تجاری نادی پلاستیک از سال 1370 خورشیدی فعالیت خود را در زمینه تولید نایلون و پلاستیک به صورت رسمی آغاز کرده است. این مجموعه با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و خاص بسته بندی و همچنین کادر متخصص قادر به تولید محصولات باکیفیت است. شرکت نادی پلاستیک یکی از معتبرترین نام قرار گرفته در لیست کارخانه‌های تولید نایلون در ایران است!

نادی پلاستیک همگام را پیشرفت علم توانسته تغییرات بزرگی را در روند کاری و کیفیت خدمات خود ایجاد کرده و نقشی عظیم را در بهبود کیفیت صنعت بسته بندی ایران ایفا کند.

در این شرکت کلیه لوازم نایلونی و پلاستیکی مورد نیاز برای بسته بندی محصولات مختلف بر اساس استانداردهای جهانی تولید می‌شود. این مجموعه به مدیریت داریوش نادعلی راه‌اندازی و تاسیس شده است.

ارتباط با نادی پلاستیک

شرکت نادی پلاستیک در شهر تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از ظفر، خیابان ناصری، پلاک 4 و طبقه اول واقع شده است. همچنین جهت ارتباط غیر حضوری و تلفنی با این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 021-88779365 تماس حاصل فرمایید.

 شرکت نوید صنعت پلاست (هدهد پلاست)

شرکت نوید صنعت پلاست با نام تجاری هدهد پلاست در حال حاضر جزو بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده انواع فراورده‌های نایلونی است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که این مجموعه از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای تولید محصولات بسته بندی بهره می‌برد. شرکت هدهد پلاست به صورت روزانه تا 8 هزار کیلوگرم نایلون تولید می‌کند.

شرکت پایدار پلاستیک

شرکت پایدار پلاستیک از سال 1391 خورشیدی فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با بهره‌گیری از متخصص‌ترین کادر و پرسنل و همچنین بهترین دستگاه‌های بسته بندی در همین مدت کم توانسته با برندهای بزرگ حوزه خود رقابت کند. این شرکت در حال حاضر قادر به تولید محصولاتی از قبیل سفره یکبار مصرف، کیسه زباله و فریزر، نایلکس دسته دار و… با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است.

پلاستیک گلشید البرز

شرکت پلاستیک گلشید البرز با توجه به سابقه فعالیتی 30 ساله خود امروزه می‌تواند بهترین خدمات را در تولید محصولات بسته بندی ارائه کند. در این مجموعه انواع فیلم‌های بسته بندی و فراورده‌های مختلف نایلونی از جمله کیسه فریزر، زباله و… مطابق با استانداردهای بهداشتی تولید می‌شود. همچنین در بخش صادرات محصولات بسته بندی این شرکت بیشترین سهم را به خود اختصاص می‌دهد.

شرکت آذین پلاست کیمیا

موسسه آذین پلاست کیمیا اولین شرکت تولید کننده نایلون سه لایه در خوزستان است. در حقیقت این شرکت امروزه حدود بیش از 90 درصد تولیدات خود را به کشورهای خاورمیانه و حتی اروپایی صادر می‌کند. در این مجموعه انواع فراورده‌های نایلونی اعم از نایلون عریض، نایلون شیرینگ، نایلون پشت چسبدار و… با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌شود.

شرکت آذین پلاست کیمیا

سخن پایانی

لیست کارخانه‌های تولید کننده نایلون در داخل کشور ایران بیشتر از سایر کشورها است. البته باید به این نکته اشاره کرد که در بین صدها شرکت تنها تعداد معدودی اعتبار و جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی و داخلی به واسطه تولید محصولات باکیفیت دارند. در این مطلب برخی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده نایلون از جمله نادی پلاستیک، آذین پلاست کیمیا، پایدار پلاستیک و… را معرفی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *