اخبار

حضور نادی پلاستیک در ۱۳امین نمایشگاه ایران پلاست

نادی پلاستیک

سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست در حالی برگزار شد که تحریم های سختی بر کشورمان حکم فرما شده است. صنعتگران ما با تولید و کار فراوان در صدد غلبه بر مشکلات هستند .شرکت نادی پلاستیک آریا با حضوری فعال در نمایشگاه ایران پلاست توانست بار دیگر نشان دهد که اگر ما اراده کنیم می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

از نکات مهم این نمایشگاه حضور هزاران تاجر از کشورهای همسایه و حتی کشور لیبی و افغانستان و تاجیکستان و چین وآذربایجان بود.

همکاران ما در نادی پلاستیک آریا با تمام مشتریان به گفتگو پرداخته و محصولات را معرفی و به تبادل اطلاعات می پرداختند. از رویدادها تصویر برداری و مستند سازی می شد چرا که لازم بود بانک اطلاعاتی ما کامل شده و بتوانیم متریال های مناسبی برای شبکه های اجتماعی خود فراهم کنیم.

نادی پلاستیک آریا اولین تولید کننده فیلم شرینگ واسترچ در ایران بسته بندی با انواع محصولات فیلم با اسلوگان جدید خود یعنی ماندگاری با کیفیت پای به این نمایشگاه گذاشت.

در غرفه ی نادی پلاستیک آریا انواع تولیدات این شرکت اعم از فیلم شرینک pvc shrink film و فیلم استرچ و شیرینگ pvc ،شرینک پلی الیفن ،نایلون شرینک،پلاستیک شرینک،فیلم شرینک pof، شرینک پلی اتیلن، در معرض دید مشتریان و متقاضیان قرار گرفت.

نادی پلاستیک آریا به عنوان اولین تولید کننده فیلم شرینک پلی الیفن در ایران و فیلم پلی الیفن ایتالیایی در ایران در نمایشگاه ایران پلاست حضوری موفق داشت.

در این نمایشگاه براحتی می توانستید چهره های همسایگان عرب زبان خود را ببینید و صحبت های آنان را بشنوید.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نخستین بار به ابتکار شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور در بازارهای جهانی در سال 1381 برگزار شد.

چهار دوره نخست این نمایشگاه با حضور مشاوران مجرب و با تجربه نمایشگاهی برگزار شد. اما با برخی تغییرات ساختاری، برگزاری این نمایشگاه -که صاحب اعتباری جهانی شده بود- به روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار شد و از این دوره تاکنون روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مدیریت برگزاری این نمایشگاه را برعهده گرفته است.

اکنون با تغییر نقش شرکت ملی صنایع پتروشیمی از یک شرکت مجری طرح و تولیدکننده و فروشنده محصولات پتروشیمی به نقش توسعه گر چه در بخش بالادست صنعت و چه در بخش پایین دست، این شرکت در جایگاه تسهیل گر و تبیین کننده نقشه راه آینده این صنعت متولی برگزاری این نمایشگاه است. نقشی که می تواند زمینه حضور موثرتر و هدفمند تر صنایع پتروشیمی کشور را در بخش پایین دست در بازارهای منطقه ای – که بازار اصلی کشور هستند – فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *