اخبار

کاربرد های مهم فیلم پی وی سی شرینک

فیلم پی وی سی شرینک

فیلم پی وی سی شرینک چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلم پی وی سی شرینک، نوعی ورق پلاستیکی است که انعطاف پذیر است. این فیلم به دلیل کشسانی و مقاومت خوبی که در برابر سایش دارد، برای طیف گسترده ای از کاربردها استفاده می شود. از آنجا که بسته بندی با فیلم pvc شرینک، وسایل را محکم بسته نگه می دارد، این یک گزینه عالی برای بسته بندی وسایل شکننده مانند شیشه است.

انواع مختلفی از فیلم های شرینک وجود دارد مانند فیلم شرینک خشک و فیلم شرینک نرم. از نظر عملکردی نیز می توان آنها را در مدل هایی مانند، فیلم پی وی سی بسته بندی، فیلم پی وی سی هسته گسترش یافته، فیلم پی وی سی دستگاه شرینک ، فیلم پخش کننده استاتیک و فیلم پی وی سی دستی، دسته بندی کرد. هر یک از آنها برای یک برنامه خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اما فیلم پی وی سی دستی در بسیاری از موارد بارزترین انتخاب است، زیرا در مقایسه با انواع دیگر استفاده از آن آسان و مقرون به صرفه است.

معمولا فیلم پی وی سی شرینک به وسیله حرارت کنترل شده در درون دستگاه مخصوص، به  دور محصول محکم می شود. فیلم های پی وی سی بسته بندی در برابر دمای بالای ۲۰ درجه سانتی گراد حساس هستند و بهتر است قبل از استفاده آنها را در مکان مناسب نگداری کنید تا دچار آسیب نشوند.

فیلم پی وی سی شیرینگ

فیلم پی وی سی شیرینگ

 

چگونه می توان از فیلم های شرینک استفاده کرد؟

از فیلم های بسته بندی پی وی سی، می توان به عنوان یک محافظ مقاوم استفاده کرد. این مواد از بسته بندی  صنعت گرفته تا بسته بندی كتاب ها و لوازم هدیه، کاربرد دارند و می توان به آسانی و با کمترین هزینه آنها را تهیه کرد. بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آن برای اهداف مختلف بیندازیم تا شناخت کامل آن برای ما حاصل شود.

  • بسته بندی

فیلم پی وی سی یکی از بهترین راه حل ها برای بسته بندی وسایل است. اگر چندین مورد دارید که باید با هم بسته بندی شوند، فیلم پی وی سی شرینک کار را برای شما آسان می کند. این محصول نوعی الاستیک است و بنابراین لوازم و وسایل شما را محکم نگه می دارد و اجازه نمی دهد آنها حرکت کنند.

  • استفاده صنعتی

فیلم پی وی سی شرینک همچنین در صنعت تقاضای زیادی دارد. از این فیلم می توان برای محافظت از قایق، پالت و سایر وسایل بزرگ استفاده کرد.

  • حفاظت

فیلم های ساخته شده از مواد نازک پلی اتیلن به طور گسترده ای برای محافظت از کالا در برابر سایش در هنگام حمل و نقل استفاده می شود. معمولا فیلم های شرینک  دارای ضخامت های مختلفی هستند. برای لوازم شکننده مانند شیشه، بسته بندی های ضخیم تر بهترین گزینه تلقی می شوند. یا در صورتی که بخواهید بسته بندی شما حجم کمی داشته باشید، از چندین لایه نازک استفاده کنید.

  • بسته بندی مواد غذایی

از آنجا که رول های بسته بندی از مواد پلی اتیلن با کیفیت بالا ساخته شده اند، در برابر سوراخ شدن بسیار مقاوم هستند فیلم پی وی سی شرینک نه تنها از مواد غذایی در برابر عناصر مختلف محافظت می کنند بلکه جلوه خلاقانه تری نیز به آن می بخشند.

فیلم pvc شیرینک

فیلم pvc شیرینک

 

  • بسته بندی کتاب

احتمال سایش و پارگی در هنگام حمل و نقل با کتاب بسیار زیاد است. اما در صورت انتخاب فیلم های شرینک برای بسته بندی کتاب ها می توانید با خیال راحت آنها را جابجا و حمل کنید. چنین موادی از کتاب های شما در  برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. همچنین در صورت استفاده از فیلم پی وی سی، حمل کتاب های بسته بندی شده آسان بوده و فضای کمتری را نیز اشغال می کند.

فواید بسته بندی محصولات با فیلم پی وی سی شرینک

فیلم pvc شرینک در صنعت بسته بندی تقاضای زیادی دارد. انتظار می رود بازار این فیلم در روزهای آینده با رشد صنعت بسته بندی به سرعت رشد کند.

انتظار می رود تقاضا برای فیلم شرینک در آینده افزایش یابد، زیرا تقاضای صنعت بسته بندی برای محافظت از کالاها، هنگام توزیع افزایش می یابد.

هزینه کمتر و عملکرد بهتر، مهمترین چیزی است که برای صنایع بسته بندی مهم است، بنابراین عملکر بهتر و هزینه کمتر فیلم های پی وی سی تقاضا برای خرید این محصول با کیفیت را در بازار  بالا برده است. در ادامه می توانید به برخی از برترین مزایای فیلم پی وی سی شرینک نگاه کنید:

  • بهبود و افزایش پایداری محصولات یا بسته ها، تشکیل یک واحد منظم و یکپارچه
  • افزایش کارایی و ذخیره سازی بهتر محصولات
  • محافظت بسیار خوب در برابر گرد و غبار و رطوبت
  • در برابر دستکاری و سرقت افراد بیگانه مقاومت خوبی دارد
  • محافظت خوب در برابر آفتاب
  • ماندگاری مواد غذاها را افزایش دهید
  • نصب راحت و وزن بسیار سبک
فیلم شرینک

فیلم شرینک

 

چگونه بهترین فیلم pvc شرینک را بخریم

از كشاورزي گرفته تا غذا و نوشيدني ها، نگهداري و توزيع، تا مراقبت هاي بهداشتي، از فیلم پی وی سی شرینک به صورت گسترده استفاده مي کنند.

این مواد بهترین و ایده آل ترین گزینه برای بسته بندی انواع محصولات است. اما سوالاتی وجود دارد که مشتریان قبل از تصمیم گیری برای خرید با آنها روبرو هستند.

با توجه به مزایا و افزایش تقاضا، تولیدکنندگان زیادی در حال حاضر به ساخت فیلم pvc شرینک روی آورده اند. اما اگر به دنبال بهترین و ارزان ترین فیلم pvc هستید، مجموعه نادی پک همان چیزی است که می توانید به طور کامل به آن اعتماد کنید. ما یک تولید کننده معتبر و با سابقه فیلم pvc شرینک در کشور هستیم و تنها هدف ما تهیه فیلم های بسته بندی و دستگاه های تمام اتوماتیک بسته بندی با کیفیت است که می تواند به بهبود کارایی تولیدی ها، شرکت ها، کارگاه ها و نیز مراکز توزیع کمک کند.

شما می توانید به صورت آنلاین انواع مختلف فیلم پی وی سی شرینک را از مجموعه نادی پک با نازلترین قیمت و با تضمین کیفیت سفارش دهید. مطمئن باشید محصولات عرضه شده در مجموعه نادی پک با کیفیت و مقاوم خواهند بود.

دلیل انتخاب فیلم pvc شرینک برای بسته بندی چیست

فیلم pvc شرینک محبوب ترین، متنوع و موثرترین ماده بسته بندی برای واحد سازی بارهای پالت و غیر پالت برای حمل از طریق LTL ، FTL و ریل است. رول های فیلم pvc در درجه اول از رزین های پلی اتیلن ساخته شده اند که به طور خاص فوق العاده قوی و مقاوم هستند.

فیلم pvc

فیلم pvc

 

این نوع مواد برای بسته بندی محصولات، مقرون به صرفه  تر از سایر مواد بسته بندی هستند. استفاده از فیلم پی وی سی شرینک نسبت به مواد تسمه ای یا کیسه های قابل انعطاف، بسیار ارزان تر است. فیلم های پی وی سی دستی قابلیت کشش در محدوده ۲۵-۳۵٪ را دارند. فیلم کششی ماشینی را می توان از ۷۵٪ تا بیش از ۲۰۰٪ کشش داد. این بدان معنی است که با یک رول فیلم پی وی سی می توانید حجم بزرگی از محصولات را بسته بندی کنید.

قوی و مقاوم بودن یکی دیگر از ویژگی مهم  فیلم پی وی سی شرینک است. به عبارت دیگر، این مواد هنگام استفاده می خواهد مانند یک نوار لاستیکی به طول اصلی خود بازگردد. این بدان معناست که هنگامی که فیلم کشیده می شود، همچنان فشار زیادی را بر روی بار شما تحمیل می کند، حتی در هنگام حمل و نقل خشن، وسایل را به طور امن در محل خود نگه می دارند و از آنها محافظت می کنند.

و در پایان می توان گفت استفاده از فیلم پی وی سی شرینک می تواند هزینه های بسته بندی را کاهش دهد و کیفیت بسته بندی را بالا ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *